Frågor & Svar
1. Hur gör jag min bokning?
Välj de varor du önskar hyra ur sortimentet och lägg dem i kundvagnen. När du sedan går in i kundvagnen, så kan du enkelt justera antalet där. Välj om du hämtar själv eller om du önskar leverans samt hur du vill betala. Här skriver du även in under "Ytterligare information" vilka datum du önskar hyra. Därefter skickar du in din bokningsförfrågan. Du kommer få ett svarsmail att din order ät mottagen MEN det innebär inte att den är godkänd. När jag kontrollerat din order får du ett svarsmail om din förfrågan är genomförbar eller ej. Du får samtidigt information om hur du kan betala bokningsavgiften. Observera att ingen order är giltig innan du fått en bokningsbekräftelse, vilket sker efter erlagd bokningsavgift.
1. När kan jag hämta
Hämtning sker efter överenskommelse. Vardagar i regel innan kl.07 eller efter kl.17 om ni vill att vi skall vara på plats. Om behov finns kan överenskommelse göras att varorna ställs ut så att ni själva kan komma och hämta utan att vi är på plats.
2. När måsta varorna återlämnas.
Varorna skall vara återlämnade SENAST kl.16.00 återlämningsdagen om inget annat skriftligen är överenskommet, annars tillkommer en full extra dygnshyra.
3. Ingår diskning av porslin i priset?
Ni behöver inte diska, däremot skall matrester och dryck avlägsnas från godset.
4. Hur fort får jag köra släpet med badtunnan?
Badtunnan sitter på ett EU-släp, vilket innebär att du får köra i max 80km/h.
5. Ingår rengöring av badtunnan i priset?
Ja, rengöring ingår. Dock skall den rand som bildas vid vattenkanten avlägsnas i samband med att tunnan töms. Detta görs med fördel med en svamp eller genom att dra med handen runt kanten när man tömmer badtunnan.
6. Måste jag tömma badtunnan direkt efter bad?
Nej, men beroende på vilken temperatur det är ute och vilken temperatur vattnet har så kan du inte vänta allt för länge. Vattnet måste tömmas innan det börjar frysa.